כל עורך/ת דין זקוק לחשיפה בתקשורת על מנת להבליט את הייחודיות שלו בתחום עיסוקו. הופעה תקשורתית יוצרת ביטחון אצל הלקוח שמדובר במשרד עורכי דין מקצועי, מוכר ומומחה בתחומו. כל משרד, לא משנה איפה הוא נמצא או באיזה תחום הוא מתמחה, יכול לקבל חשיפה תקשורתית ארצית או מקומית, חשיפה דיגיטלית וכד', כשעל התיק שלכם יעבוד עיתונאי אמיתי והכתבה תפורסם ככתבה חדשותית לאחר שכלי התקשרות הביע עניין אמיתי בסיפור אותו הוא מעוניין לשתף עם קוראיו/צופיו/מאזיניו – ולא מדובר כתבה "ממומנת" או "בשיתוף עם".
זרובינסקי תקשורת ואסטרטגיה מפעילה את LawBuzz & Co – מחלקה נפרדת המטפלת במשרדי עורכי דין בלבד. החברה בניהולו של יבגני זרובינסקי, בעל ניסיון רב שנים בתקשורת, דיגיטל ושיווק עורכי דין. בין לקוחות החברה משרדי עורכי דין, משרדי בוטיק, לשכת עורכי הדין, הפקולטה למשפטים האקדמית אונו ועוד.
יחסי ציבור ושיווק עורכי דין באמצעי התקשורת אינם דומים לשיווק מסעדה או חנות בגדים. למעלה מ-80,000 עורכי דין חברים כיום בלשכת עורכי הדין. ישראל הינה המדינה מספר אחת בעולם במספר עורכי הדין ביחס לאוכלוסיה.
עשרות אלפי משרדים מתחרים על כל תיק כשלרוב הלקוח שוכר בסופו של דבר את עורך הדין שראה בעיתון, באתר החדשות או בטלוויזיה – דבר שמעניק למשרדך מיתוג של מומחה בתחום.
עבודת יחסי הציבור שלנו מתבצעת במגוון רב של אפיקים באופן קריאטיבי כך שיום אחד אתה יכול להופיע בתוכנית טלוויזיה, למחרת בעיתון, כעבור שבוע באתר חדשות וגם כפוסט ויראלי ברשתות החברתיות או אצל כוכבי רשת.